יום שישי, 30 ביולי 2010

המלצות לאירוע בר מצווה קסום!

כל כך מהר זה מגיע... בר מצווה!

רק אתמול הוא ישב לי על הברכיים והיום הוא כבר עוסק בדברים שלו, יש לו עניינים סודיים, עיסוקים חשובים, כבר מפתח קריירה משלו... כל כך מהר זה עובר ומגיע היום שחוגגים את הכניסה למצוות וזה אומר שעוד
מעט הוא כבר יהיה בזכות עצמו.
הקסם הזה קורה מהר. מהר מדי.
הנער כבר מתכנן איך ישתמש בכסף שיקבל מכל האורחים שיגיעו... הוא רואה את המסיבות שהחב
רים שלו עושים וחושב איך לצאת שונה ובולט במיוחד.

אז מצאנו מקום שיוכל להכיל את האורחים, מצאנו איך לפנק אותם בשלל מטעמים, שלחנו הזמנות, מצאנו בגדים יפים שיחמיאו לנו, אולי גם הכנו מצגת שתתאר את כל הילדות המופלאה שהילד עבר מאז ועד היום, יש אולי גם DJ שירקיד את האורחים, אנחנו יודעים מי יקום לברך את הילד כדי לגרום לו להרגיש שונה ומיוחד ביום החגיגי הזה.


בקבלת הפנים, בין השולחנות ובמופע, אורי ידהים, ילהיב ויצחיק אתכם, -
בתמימות, בגובה העיניים וממש ממש מתחת לאף!

הקסם שלי הוא ביכולת לגרום לאורחים כולם להרגיש נינוחים, לשכוח את כל מה שעברו במהלך היום ולחוות את הקסם של האירוע ושל חתן השמחה.
איך אני עושה את זה?

הממ... אני לא יכול לגלות, אבל אספר לכם קצת על מה שאני עושה...
אני מגיע עוד בטרם האירוע מתחיל, מתארגן ומוודא שהכל מוכן לחוויית הקסם.
כאשר האורחים מתחילים להגיע אני מסתובב ביניהם ועושה להם קסמים שונים שגורמים להם לצחוק, להתפלא ולדבר על החוויה שהם ראו... זה קורה מהר ואני ממשיך הלאה לקבוצה חדשה של אורחים.
אני משתמש באביזרים שונים, חלקם מושאלים, כסף, משקפיים, סכו"ם, קלפים ועוד. אנשים מתקהלים סביבי מכל עבר, ילדים, מבוגרים והם צוחקים וקוראים "זה לא יכול להיות!" וגם "WOW!".
גם הספקנים שבחבורה מעלים חיוך על פניהם.
הקסמים שלי שוברים את הקרח, גורמים לאנשים לצחוק ו... לצאת מהקופסה האפרורית שהם נושאים עימם ומאפשר להם לחגוג עם כל הלב.
הילדים מתחברים אלי מהר מאוד כמובן. במיוחד כשהם מגלים שהשתתפתי בפיג'מות, תוכנית הטלויזיה הפופולארית.

לאוכל באירוע יש קסם משלו. כשאנשים אוכלים אני לא מפריע להם ליהנות מהקסם הזה, אבל בין המנות אני ממשיך להקסים אותם בפעלולים שלמדתי ופיתחתי.
בשלב מסויים, בדרך כלל לאחר המנה העיקרית, אני עורך מופע בפני כולם.
במופע, לאחר שאני מושך את תשומת הלב של כולם, מצחיק ומדהים אותם, אני מזמין את בן המצווה לקול מחיאות כפיים.
יחד, אנחנו מחברים בין הילדות לבגרות באמצעות חבל, הילד מצליח לקרוא מחשבות של האורחים, לחוש מה שאחרים מרגישים ולנבא משהו שמתרחש עוד בטרם זה קרה.
במהלך המופע אני מברך אותו בדרך מקורית ומיוחדת ועוזר לו להביא את הקסם המיוחד שלו בפני האורחים.
המופע הזה מצחיק ומדהים את קהל הצופים ומשאיר זיכרון קסום אצל כולם.

לאחר המופע אני ממשיך להסתובב בין האורחים ולהפליא אותם עם עוד כמה דברים מיוחדים שאני שומר לסוף, לפעמים עושה קסם מופלא להורים, מלמד קסם או שניים ובאופן כללי, מוודא שכל האורחים יצאו מהמקום כשחיוך של הנאה ופליאה על פניהם.

רעיונות מיוחדים לבר מצווה

במהלך שנותי הרבות כאמן המופיע באירועי בר מצווה נחשפתי למספר רעיונות מיוחדים ומופלאים הניתנים ליישום בכל מסיבת בר מצווה ומסיבות בכלל. מצגות מיוחדות, מתנות שונות וייחודיות, סרטונים מרגשים, דרכים מיוחדות להצגת הילד, ברכות וטקסים.

לא כולם רוצים להוציא סכומי כסף אדירים על אולם מפואר או אטרקציות משוכללות, אבל יש כמה דברים שכל אחד יכול לעשות כדי להוסיף קסם למסיבת בר המצווה של ילדיו.

כשאתם מתקשרים אלי, ספרו לי מה אתם מתכננים לבר המצווה ויכול להיות שאוכל להציע את הדבר המתאים עבורכם.
אשמח לקבוע איתכם פגישה ללא תשלום כדי לבדוק
איך אוכל להוסיף את הקסם שלי לאירוע שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה